Pozycjonowanie stron & Google AdWords

Nasza firma pozycjonuje ręcznie

Analiza i doradztwo

Pierwszym etapem współpracy jest analiza serwisu internetowego Klienta, analiza konkurencji a następnie przygotowanie zestawu działań SEO marketingowych w celu polepszenia wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie organiczne:

- dobór listy słów kluczowych
- audyt i optymalizacja serwisu
- optymalizacja wizytówki-mapy Google
- zdobywanie wartościowych linków
- budowanie marki poprzez publikację artykułów sponsorowanych na uznanych portalach branżowych
- publikacja ogłoszeń
- budowanie marki na forach internetowych
- wpisy firmowe na stronach z branżowych z wysokim Trust Rank Google
- raportowanie wyników

Kampanie reklamowe Google Ad Words:

- dobór listy słów kluczowych
- optymalizacja ustawień kampanii
- raportowanie wyników

Legenda - Definicje pojęć :

SEO - Search Engine Optimization - oznacza zestaw działań i zabiegów mających na celu osiągnięcie przez serwis internetowy jak najwyższej pozycji w tzw. organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania w przeglądarce www

PPC - Pay Per Click - elastyczne narzędzie służące do organizowania kampanii reklamowych w Internecie np. Google AdWords. Charakterystyczna cecha tego rozwiązania to płatność za kliknięcie czyli za efekty.

SEM - na Search Engine Marketing składają się działania SEO i PCC mające na celu osiągnięcie najlepszych pozycji serwisu: naturalnych oraz płatnych

WSO - WebSite Optimization - optymalizacja strony internetowej pod kątem treści, kodu, wyróżnienia fraz które chcemy pozycjonować

Pozostałe elementy naszej działalności:

Internet Software & Online Marketing
Zgadzam się

Pod poniższym linkiem przedstawiamy naszą politykę prywatności, w której znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych po 25 maja 2018 r. oraz informacja o zastosowanych technologiach (np.: plikach cookie). Akceptacja polityki oznacza, że wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w Polityce prywatności Empresoft.